Senin, 04 Februari 2008

3 Feb 2008.....

my bad day,,,,,
kehilangan seseorang yang telah lama menemani diriku ini.......!!!!!!!!!
sangat menyakitkan.......

memang tak mudah untuk semua ini dilalui,,
namun perlahan,,,
perlahan - lahan akan kujalani,,,,

meski aku tau kau disana terluka...
sangat terluka,,,,
namun,,,,
aku sungguh tidak sanggup lagi,,,

kau bukannya tidak sempurna untukku,,,
aku tak menuntut kesempurnaan padamu,,,,
aku menginginkan sesuatu itu ada dan selalu menemani diriku,,,
disini,,,


sekarang aku lega,,
aku bebas,,,
hidupku akan mengalir seperti air,,
yang nantinya akan sampai ke lautan luas,,,
dan bebas,,,,,
meski banyak batu - batu yang menghalangiku sampai kesana...
aku akan tetap berusaha kesana.....


terima kasih untuk semua,,,,
terima kasih untuk semua yang kau beri untukku,,,,
terima kasih untuk semuanya...